poniedziałek, 1 lipca 2013

Hurra!

Ok, nareszcie Katalog rozpoczyna działanie. Cały czas czekamy na Marcelę i Weronikę, ale stwierdziłam, że nie możecie się już doczekać, więc zaczynamy zabawę. Zapewne do tej pory większość osób nie wie co tutaj będzie się działo. Opowiadałam Wam już o tym, ale wypadałoby sprawdzić to w praktyce ;) Myślę, że zaczniemy od czegoś prostego. Stwierdziłam, że obejrzę ostatni outfit z każdego promowanego bloga i wybiorę ten który najlepiej pasuje na początek wakacji i najbardziej przypadł mi do gustu, a następnie ukaże się on na blogu.

Średnia temperatura w Polsce to 21°C, więc przydałyby się bluzka z krótkim rękawkiem, legginsy, ewentualnie jakaś bluza, oczywiście do tego jakieś pełne buty. Najlepiej tym wymaganiom sprostała blogerka z bloga fun-we-are-young.blogspot.fr Ma na sobie wszystko co ostatnio modne, bluzka z zwierzęcym nadrukiem, wzorzyste legginsy i buty Vans. Czego tutaj jeszcze potrzeba? Jej outfit możecie zobaczyć tutaj. Zapraszam ;)

Jeśli chcecie ubrać się podobnie jak ona wystarczy, że pójdziecie do centrum handlowego w którym znajduje się Topshop (bluzka+legginsy) oraz Sizeer (czarne Vansy).

#003

I co myślicie o postach tego typu? ;)

10 komentarzy:

  1. fajnie, dzieki za promo mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. możecie mi wytłumaczyć o co tu chodzi ? :D
    Bo widzę, że jest tu mój blog i nie za bardzo rozumiem ? :)

    http://veroniquepage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. już wszystko zrobiłam :)
    http://veroniquepage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czy beda tu jeszcze jakieś posty ?
    czy trwają przygotowania> ;p

    OdpowiedzUsuń

ZAKAZ reklamowania blogów!!!